Härligt att just du hittat hit!

VINTAGEBUTIKEN med fokus från sekelskiftet och framåt.
Öppettider i Vintagebutiken from 1 januari 2014 onsdag kl. 13-16.00, lördag kl. 13-16.00

Högsäsong v.25-32 öppet varje dag kl. 11-17.00
Spader Madame Retro Vintage finns i Öja 7 km utanför Rättvik i Dalarna!











6 december 2010

Äntligen....

Nu börjar sidorna fyllas med vintagekläder som du, på mångas begäran, kan köpa direkt på sidan och betala via Payson, jag packar och skickar!

Denna svarta klänning med blommotiv i rosa och grönt med holkärm
finns under kategorin Klänningar 50 tal.


3 kommentarer:

  1. Hej! Jag och min pojkvän var och hälsade på dig i butiken igår. Jag köpte en blå 50-tals klänning med prickar på. Ville bara berätta att den satt perfekt och jag älskar den! :) Ser med spänning fram emot uppdateringar här på sidan.

    Ha det så bra!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir att du kunde ha den "oprovad"!

    Säg till om du behöver lägga undan en underkjol;-)

    SvaraRadera
  3. Jag har hittat en underkjol redan, som jag börjar med. Den dagen jag blir 100% 50-talare så kommer jag och handlar kjolen av dig! :)

    SvaraRadera